Lion hair and other things

Vissa saker gör en lycklig.
Saker som tar bort den där tomheten och fyller den med något annat; något materiellt.
För min del är det shopping som fyller upp tomheten. Jag känner mig bättre när jag shoppat, oavsett vad det är.
Det låter kanske som jag är en shopaholic men det hade jag nog varit endast om jag haft råd. Fattig är jag, det är inget jag döljer. Men glad för de små saker man köper är jag och igår köpte jag fin fina grejer jag senare kommer berätta mer om, men jag kan ju lista dem här:

Blekmedel (håret blev lejon)
PROFFS hårspray
As heta jeansleggins som ser ut som äkta jeans (Cubus 174.50:-)
En gul cardigan, som är kärlek (Carlings 199:-)
En grå hoodie med vintage blommor på (Gina Tricot, 249:-)

Jag är superglad för mina inköp även om jag skulle vilja köpt den as vackra jackan på CUBUS för reapriset 350:- som var fuskpäls. Jag är kär i den, men ska nog köpa den om de har en hemsida.
Det var allt för nu. Senare ska jag och Bambi fota lite. Kommer bli najs för det är satans vad vackert det är ute!
Bambi

Haha, du skulle hata mig om du såg hur många PROFFS-hårsprayflaskor jag har (fulla dessutom) <:

Det är bra att du kan fylla tomheten med att shoppa, även om du inte har mycket pengar. <3

Martiny

Åh, shopping är awesome, när man har pengar<3

Älskar att det är mellandagsrea nu, haha(A)

du är vacker<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info