Just another sunday

Skulle precis gå och duscha, så kommer jag på att jag ska bleka håret imorgon och man kan inte bleka håret när det är rent för då fäster inte blekningen i håret. Så typ fuck på det. Jag vill duscha. Känner mig ofräsch.
Får väl stå ut en dag extra då, och duscha imorgon.
Åh, jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon men på något vis är jag fett peppad för skolan. Känner mig lite som en ny människa somehow. Kan bero på att jag är sjukt stolt över mitt nya löshår, men det är något annat också som jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Asså jag är sjukt rädd att Bambi inte kan ha sin julklapp. Men det måste hon kunna, för hon är inte stor.
Värsta awesome skinny body har hon. Fuskigt. Alla är smala utom jag. ALLA.
Fast jag åt bara macka och kladdkaka igår, det är bra. Fast idag har jag ätit en stor frukost. Inte okej. Inte okej alls!
Tre mackor. Och jag var mätt efter den första. Vad är felet på mig som fortsätter äta då?? Jävla lagg människa!

Sitter här i mjukisbyxor, gårdagens tshirt och ofixat hår och inget smink och ser ut som det skabbigaste av skabb. Men det är söndag. Jag ska ingenstans, då är det okej. Lite okej i alla fall. Men stort NO NO på det i alla fall för jag äcklar mig själv när jag inte är fixad.
Ingen skulle känna igen mig om jag inte var fixad. Jag ser ut som en helt annan människa. Det är lite coolt, men skrämmande vad smink och hårspray och plattång kan förändra en person.

Imorgon är det webbdesign, psykologi prov och mediakunskap. Men vi måste boka om vårt möte med han där casting Fredrik för vi kom aldrig sist. Vi orkade inte- igen.
Han kommer nog inte ställa upp på fler intervjuer eftersom vi dissar hela tiden. Men det är inte vårt fel.
Okej det är det visst faktiskt. Men ändå...

Imorgon laddar jag min mobil med 100:- Det känns bra. Då kan jag smsa igen. Men bara till de med comviq helst, för annars kostar det. Fast jag kommer nog smsa andra ändå. Om de vill smsa med mig. Jag får aldrig sms för jag är mobbad. Möh.

Nu ska jag chatta med brur och dra sönder skinnet på mina läppar för jag hatar det! ÄVKMCLWÅFNVKSZNC < på det.
Hej då.

Bambi

Det är nästan onormalt att kläder inte passar mig, jag kan ha på mig hur små kläder som helst, så oroa dig inte xD

Haha, vi ska smsa sönder!



Fredrik måste kunna boka om ):

Emma

Hoppas håret ditt blir fint! :D

Jag fortsätter också äta när jag inte är hungrig. Blir arg då D:

Det blir nog bra med bambis julklapp ska du se <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info