Just another day

 

Hej hopp bloggen!
Jag är sjukt godissugen men har faktiskt ätit butterkaka. Det är gott!
Men jag vill ha choklad. Jag älskar choklad. Toblerone...Lion... Marabou.
Mums!

För övrigt ser jag ut som en dude idag, haha. Hello David.
David är ett fint namn, men det ska uttalas på engelska förstår ni.
David på svenska låter fult.
Mina favoritnamn på killar är:

David
Shane
Shawn
Adam

Alla ska uttalas på engelska, annars blir det inte fint.
Favorittjejnamnen är:
Claire
Ashley
Mary-Rose

Jag gillar vissa dubbelnamn. Men andra kan jag hata.

 

Allstå det finns ingenting att göra!
Jag har redan sett på film och jag orkar inte se en till just nu.
Jag har suttit vid datorn i ca en timme och är redan uttråkad. Vad är felet?
Jag brukar sitta vid datorn 24-7 och tycka det är jättekul.
Men nu bara ajgosfjndöolafnmgb damp.
Aja. Vad gör ni?

Bambi

David låter visst fint på svenska ):

Haha, jag sitter och chattar med dig ^^

Madicken

- skribent på http://conler.blogg.se/

Tack :*

Tintin

Jag sitter och ändrar min blogg ^^ måste bara fråga, hur får man till det så man har text under bilden så som du har det?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info