Jag önskar jag vore en pojke

Tänk vad lätt allt vore om man var kille. Alltså allt.
Seriöst. Jag önskar ofta jag vore pojke. Dels för att de är så snygga, och dels för att de kan styla håret så jävla snyggt, slipper löshår och är alltid den som "väljer" vem de vill ha i förhållandet. För tjejer är sånna att de blir kära, killar är de som säger ja eller nej till tjejen. Så är det bara.

Och nu laggar blogg.se för jag ser inte vad jag skriver riktigt för det cpar lite. Men visst vore det lättare att vara kille?
Bambi

Det verkar vara så mycket lättare att vara kille, det har jag tänkt på i några år nu, haha >:

Hanna

sen är det ju så att som tjej tvingas man inte ha löshår, det är något du själv valt.

x

det med att killar väljer tjej behöver inte vara sant.

min kille va kär i mig i ett halv år innan jag ens började få känslor för honom, men jag kanske bara har tur? ;p

och som hanna sa, man behöver inte ha löshår om man inte vill =) visst, om man vill ha långt hår är det ju rätt bra, men om dom är jobbiga att sätta i varje dag så kan man ju fläta in löshår?

annars är kort hår på tjejer fint det med =)



xx

Suzanna

har också tänkt på det, dom har det så lätt för sig!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info