It's a disaster



Vad fan tänker hon med? Inte är det hjärnan i alla fall.

Mamma tvingar mig att gå DBT behandling. Om jag inte gör det ryker datorn, Kent biljetten och allt annat. Mobilen etc.
Så jag måste.
Det är fult av henne att säga så. För utan datorn har jag inget liv. Datorn är mitt liv.
Utan blogg, webbdesign och musik klarar jag mig inte.
Det borde hon förstå. Men nej nej.

Jag känner mig sjukt äcklig. Jag åt tre mackor till middag. TRE. Det skulle vart två men jag knödde i mig tre.
TRE JÄVLA MACKOR. Jag är så äckligt fet att jag vet inte vad.
Vill inte äta. Tvingas äta. Åt ingen middag igår, fick skit för't.

Och Hannah följer med mig till Kent. Hon är så snäll! Vi ska mosha skiten ur alla. Lätt.
Jag älskar mosh och är grym på det.

Och på fredag ska vi vaccinera oss mot svinis. Jag kommer skrika. Jag hatar sprutor. HATAR. De är äckliga, aight?
De sticker en och försöker mörda en och är onda som fan.

För övrigt är bilden helt mongo och jag ser utvecklingsstörd ut med mitt fett som sticker ut här och var och min bad hair day och dåliga sminkdag.
Varför kan jag inte vara söt som jag var i somras? Då var jag ändå lite söt. Lite. Men nu... Nej Gud bevare.

20 kg tjockare och fulare.
20 KG!!!!!!!!
INTE BRA OCH INTE ROLIGT, bloggen.
JÄVLA BUP VAD JAG HATAR ER ;@@@@@@@
RAGE.

Stort fett jävla rage på det.
Från normal till fet på mindre än ett halvår.
Inte okej. Inte okej det minsta.
Jag vill ha tillbaks min vikt.
NU.

Jag dampar inte alls.
Och folk kan dö. Nästan alla. För jag är så jävla sur.
Möh!

Julia

:( <3

jag tycker att bilden är vacker. :$

Även fast det är dumt av din mamma så hoppas jag att du blir att må lite bättre iaf.. Så jag säger lycka till med behandlingen. <3

Och du är absolut inte tjock. <3

Hanna

dbt behandlingen verkar läskig, dom frsöker lura på mig den oxå, och det är fel av de att göra så, för din mamma ska inte tvinga dig, för du ska göra det som känns bra för dig..

Jag var också tvungen att vräka i mig mat idag :( men ja lovar, du är vackrare än mig<3

Kent kommer bli gryymt, så när du går den där behandlingen tänk på kent, se fram emot det, tänk hur underbart det kommer vara! du är snäll och du får väl lära mig så jag blir lika bra som dig på å mosha, fast ja kommer vell bara stå och gråta :P <3

Anonym

i like youre arms.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info