Inte okej

Det är inte okej. Inte okej att gå från att skratta sönder till emotional breakdown.
Varför? För Kent. Deras musik får mig att minnas. Men de är så bra. Ack så bra.
Och ibland är det bra att minnas. Men inte allt för ofta. Då blir man ett nervvrak, vilket jag i och för sig redan är men man blir ännu värre om man minns allt.
I går sa BUP tanten; "Asså jag kan inte släppa det här med ********. Tänker du aldrig berätta det för din mamma?"
Jag sa nej, det angår inte henne. Då blev hon sur. "Men det kanske hjälper henne förstå. Jag tror inte du är så sjuk egentligen. Jag tror det bara hänt dig väldigt mycket saker under ditt liv som påverkat dig."
Hon vill inte förstå. Jag är född trasig and I will stay broken.

Men det är så det ska vara
Det är så vi vill ha det nu
Det är så det ska vara
Som en perfekt och underbar lag
Perfekt och oförstörbar
som jag...


På tal om ingenting har jag dessutom fått en plita. En jävla plita! Mitt så annars ganska perfect skin har blivit nerfläckad med en plita. Jag dampar.
Det är inte så att jag är stolt över mitt utseende, men jag är jävligt tacksam att jag har bra hy tillskillnad från resten av min släkt. Och så kommer en plita och mitt liv vänds upp och ner. Så är det! Minsta lilla får mig ledsen.
Denna plita har satt sig precis under ena ögat. Men den ,ska bort bhort bort no matter what.

Åh, imorgon ska jag och Bambi fota grunge bilder. Det kommer vara kallt, svårt att få många bra idéer men totally worth it.
Vi båda behöver bilder, både till skolan och privat. Och grunge bilder är najs. Riktigt najs. Jag älskar att fota vid tågrälsen, men det är nog inte så bra väder att göra det nu. Men annars är det sjukt fint att ha en bild där man sitter på ena sidan av tågrälsen. Jag gillar tågbilder. De är fina.
Andra sjukt najs bilder är sånna som är tagna i nedlagda sjukhus. Bambi visade en bild på Deviantart som var tagen på ett sånt ställe och jag blev kär i bilden. Motivet kan se ut hur som, det är lokalen som gör bilden.
Men det går nog bra. Vi är rätt kreativa.
Vi ska gå ut i våra blodiga tshirts och det ska bli kul att se folks reaktioner, haha.
Men nog för mig. Jag vill tacka för att jag fått en till prenumerant på bloggen! Jag förstår inte varför ni följer den, men tack! <3

Julia

Hoppas att det blir bra snart! <3



Åh, hoppas att ni har kul när ni fixar bilderna! :D <3

nellie

Du har ett vackert innre.

Du har ett vackert yttre.

du är vacker

<3

katja

hej emelie :)

skulle du vilja desiga en blogg åt mig?:)

du är sjukt fin överallt också kan jag tilllägga !

Emma

Alltså, musik och minnen hör verkligen ihop! Det är så underbart och samtidigt hemskt.

Era bilder blir säkert fina. De brukar bli det! <:

Hanna

vad är det bup kärringen inte kan släppa? nu blev ja nyfiken.. vill du berätta? <3

Anonym

längtar till att få se grunge bilderna!

ni är sjukt bra på att fota.



efter jul ska jag och nåra kompisar fota i ett gammalt magasin, vi ska klä oss som guro-lolitas och försöka göra nått kreativt, alltid kul med nya saker : >



ha det bra <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info