How the day turned out

Var med Bambi, gick till Hemköp och köpte Burn. Mums!
Sen gick vi till Fairlane tattoo och jag fick bytt mina piercingar. Awesome.
Sen gick vi hem till Mimmi och sen blev det stan.
Efter det gick vi hem till Mimmi igen och såg på tv, haha. Sen åkte jag och Bambi med Bambis mamma och syster till Överby och vi shoppade lite. Fick en ljusblå t-shirt av brur som är asnajs, och en blå-svart grunge aktig skjorta som jag ska ha på mig imorgon. Alla goes excited!
Vi fotade inte idag, men vi ska göra det imorgon. Men jag tänkte att jag tar med fyra vantar så inte Bambi fryser om sina händer, och likaså jag. Det ska tydligen bli kallare imorgon, men jag vet inte riktigt om jag tror på det ser ni, för det var iskallt idag och i förrgår var det skönt ute så jag tror nog, för att jag hoppas, att det inte blir kallare.

Idag ska jag även se film. Vet inte vilken av alla jag ska se än, men det blir nog en slumpmässigt utvald. Är lite sugen på den där "Mom and Dad" för alla kommentarer sa att den var extremt groteskt, och då måste den vara spännande.

Det blir ingen bild idag för jag har inte orkat ta någon + att jag hade dålig hår och sminkdag.
Det var allt för nu. Uppdaterar senare. Vi ses, hörs eller möts. Om inte i detta liv, så i nästa.
Det är mitt motto.
Bambi

Dagen var awesome :D

julia

Vill se piercingarna sötnos<33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info