Haha hej igen Katja!

Jag tar inte betalt för att göra bloggar, men jag kräver att mitt namn ska stå med på bloggen som den som designat den. Det är allt. En liten text där det står copyright Emelie Gayface <:
Tack igen för att du frågade, och angående varför det inte kan ha funkat så kanske du glömt bort att ta bort det i alla rullgardinerna? Vi får se om vi kan lösa ditt problem tillsammans kanske? (:
Katja!

åh såbra då :)

Så du kanske skulle vilja designa en blogg åt mig? :)

Om du får ungefär hur jag vill ha den? :)

Madde

Hejsan, jag håller på att bygga upp en blogg och jag fick en idé om att "senaste inlägg" ska INTE bort men det ska inte synas utan dom ligger kvar kategorierna osv men det ska inte finnas en egen "kategori" med "senaste inlägg" jag har lyckats få bort rubriken men inte själva länkarna till inläggen

vet du hur jag gör för att få bort länkarna till dom inläggen i "senaste inlägg" menyn?

Förlåt för min SUPERKLURIGA fråga ;s <3

Madde

Skit i frågan jag ställde förut här kommer en bättre förklaring, Hur tar man bort "senaste inlägg" inklusive länkarna till dom senaste inläggen i menyn?

det ska alltså bara bort från menyn



Tack så jätte mycket för att du tar dig tid och läsa dom här grymmt kluriga frågorna <33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info