Dagen

Åh, min favoritkofta och favorit sjal på bilden. De är så mysiga! Men mina ögon ser läskiga ut, för de är så grå. Jag vill ha bruna ögon...

Okej, så idag har mamma bakat vad jag kallar för partybullar. Istället för kanelfyllning har hon chokladmousse eller vad det är, och så istället för pärlsocker är det karamellströssel, haha. De var faktiskt goda, men de smakade onekligen udda!

Har sett en till film idag, Book of Blood. Den var konstig och inte direkt bra. Ska kanske se Plauge Town senare, om jag orkar. Den verkar jättebra faktiskt!

Vad har ni gjort och vad ska ni göra ikväll?
Nicole

Blåa ögon är fina! jag har bruna...blä!

Isabella!

- skribent på http://zie.blogg.se/

en film som är riktigt bra är the butterfly effect. såg den igår ._. Jättemega bra 8> Rekommenderar alltså! :---D

Sara

sv; Tack desamma:D

grymt söt är du :$




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info