Ännu en uppdatering på morgonen

Nu är jag färdig och väntar på att Bambi ska vakna. Jag borde sovit längre, för nu har jag absolut ingenting att göra!
Jag har gosat med Tex, sminkat mig och fixat håret och ser faktiskt helt okej ut. Men mamma säger att det regnar då och då och det vill jag inte för då kommer min look förstöras! >:

Har på mig min svarta tshirt med färgglada dödskallar och hjärtan, kort MC jacka och svarta jeans samt min favoritscarf. Den är så mysig!
På fötterna blir det de röda conversen med tanke på vädret.
Alltså gud, vad ska man hitta på?

Är sjukt uttråkad och msn krånglar. Inte bra! Riktigt tråkigt.
Bambi

HAHAHA, men gud.

Jag har vaknat, smsat dig och jag har damp på mitt hår D:

FFFFFFFFFUUUUUUUU, för att du har en bra hårdag ):




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info