Äckligaste filmen någonsin

Jag måste tipsa er skräckfilmsälskare där ute om en skitäcklig film som jag faktiskt INTE skrattade åt som jag brukar göra. The Hills Run Red heter den och är så sjukt makaber att det inte finns.
Tänkte härmed göra en top tio lista på de absolut blodigaste och bästa skräck filmer jag sett. Observera att de inte är i favoritordningen.

1. Braindead. Inget spar på blod här inte!
2. House of blood. Namnet säger allt, inte sant?
3. LIVE FEED. Äcklig snuffilm.
4. The Hills Run Red
5. Amusement
6. Dead silence
7. SAW filmerna
8. 28 dagar senare (favorit <3)
9. 28 veckor senare
10. The return of the living dead.

De blodigaste:
Braindead, House of Blood, The Hills Run Red, SAW och Live Feed.

De bästa:
28 dagar senare, dead silence och SAW.

Andra bra skräckfilmer:
Cabin fever, Valentine, My little eye och Repo man.
Bambi

HAHAHAHA, return of the living dead & Braindead <3 xD

katja

the hills run red, en utav mina favoriter också.

jag som också skrattar tyckte att den var halv läskig på ngt vis

Hanna

har inte sett en enda men ja hatar skräck, är för lättskrämd D:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info