;____;

Fitta också.
Inte alls stor panik eller något.
Hon kommer sno honom. Hon kommer sno honom.
Hoppet är ute. Spelet förlorat. Inga kort kan rädda mig nu.
GAME OVER.
Robert "Pappa"

Hej Emelie min fina dotter!! Jag har läst dina blogginlägg och jag blir både stolt och bestört.. men det är väl så en pappa skall känna... Det har inte gått en dag sen vi sågs sist för 8 år sedan som jag inte tänkt på dig och Kimona och längtat efter er! Du känner dig sårad och övergiven av mig.. men du skall veta att jag ALLTID älskat dig.. även om dina minnen inte är vackra. Det gör ont i mig att du inte minns alla år av glädje och närhet som fanns innan din mor och jag gick skilda vägar. När du kröp upp i soffan med mig efter ett av de alltför vanliga vredesutbrotten av din mamma, som inte mådde så bra då och du sa "Pappa.. du är snällast i världen". Skratten när vi lekte med Abbe och Hebbe och minns du när vi fick en mus i skafferiet??

Vi släppte in Abbe och han fångade den efter bara några sekunder! Jag önskar att du ville tala med mig på något sätt så vi får reda ut alla missuppfattningar och konstigheter som raserade ett liv av goda minnen......

Allting var bra och vi var på Liseberg... jag fick vykort med "Världens bästa pappa" och vi hade roligt med varandra... och sen mörker...

Visst spottade du mig i ansiktet.. visst grät jag i flera timmar utan att kunna tröstas när ni åkte iväg... Jag försökte kämpa för Dig och Kimona genom rättssystemet, allt för att Ni skulle få en så bra start i livet som möjligt... kunna ha båda era föräldrar. Vi vet ju tyvärr alltför väl hur det gick :´( . Såren i själen läks inte utan att man börjar göra rent såren... och tala ut! Jag finns för dig när du vill.."no bad feelings" ... saknar dig.... och har gråten i halsen när jag skriver detta... du är alltid min lilla flicka! * Kram *




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info