Sinner in the dark




Godmorgon bloggen.
Det där de sa igår om att det skulle bli sol idag har nån ju helt klart fått om bakfoten.
Det är mulet, det regnar till och från och det blåser. Med andra ord; så långt från sol och 19 grader man kan komma.

Skulle ju egentligen vart hos socialen halv elva, men det gick inte för mamma har öroninflammation och min bihåleinflammation har börjat komma tillbaks. Inte trevligt...!
Men imorgon ska jag till psyktanten så då blir det att vara med Bambi efter det. Hoppas solen behagar vara ute imorgon då, för regn vill vi inte ha.



Usch, det var skitsvårt att somna inatt. TROTS att jag tagit sömnmedel. Jag börjar misstänka att kroppen gör sig immun emot mediciner, men det är ännu bara en misstanke.
Sen hade jag återigen sjuka drömmar, haha. De är dock relativt spännande, fast denna var läskig. Verkligen läskig.

Just nu har jag inget mer att säga men uppdatering kommer senare! :D
Bambi

HAHA, din dröm var intressant xD

& det suger att du är sjuk, din babian & sol ska det vara, or i will go Hitler on the weather and kill it! >:

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Duu är sjukt snygg ! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info