Plans for tomorrrow.

Imorgon ska jag följa med mamma och  Tommy till Överby. De ska fixa kläder til sitt bröllop, och jag ska kolla efter yokepsar på Junkyard och Goldmine.
Jag vill så gärna ha en yokeps, bloggen.

Och jag ska kaosa mitt hår. Jag står inte ut med att det inte ligger bra. Imorgon ska jag tuppera upp det åt alla möjliga håll. För att jag kan. För att jag hatar det som det är nu.
Och så ska jag försöka se mänsklig ut. Om det nu går.
Jag vill ha nya kläder. Jag behöver det.
Pengar pengar pengar...
Och min hårspray är typ slut.
Och jag vill inte ha rosa hår längre.
Jag har tröttnat.
Saknar grönt, lite grand.
Kanske vitt med svarta och gröna slingor?
Det kan bli fint.
Måste köpa blekmedel snart.
Men jag har inte råd.
Fan.

Det är äckel varmt. Jag dör.
Måste duscha. Orkar inte.
Lyssnar på Mest istället, så får jag duscha ikväll.
Hej då bloggen, and I'm still in a bad mood.
Great.
Bambi

Om du inte får tag på hårspray, så kan du få min flaska. Pappa köpte tydligen 2 flaskor till mig utan att jag bad om det.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info