Ny frisyr och en ny dag

Åh, jag vet inte vart jag ska börja.
Inatt hade jag super sorgliga drömmar. Det var flera stycken olika, men de hade alla en sak gemensamt:
Hebbe var med i dem. Åh Hebbe, vad jag saknar dig. Du anar inte... Att du togs ifrån ditt liv är det värsta jag varit med om. Jag älskar dig så...!


Jag vaknade av att Tommys mamma Harriet lämnade sin hund Mitsy här, för vi skulle passa henne under dagen. Att ha ett djur i min närhet fick mig att tänka ännu mer på Abbe och Hebbe, så tårarna kom.

Beslutsångest över frisyr. Orkade inte ha mycket smink. Såg skabb ut.

Skolan var rolig och kort. Webbdesignen och psykologin var underbar. Jag vill jättegärna bli webbdesigner, det är så roligt! :)

Efter skolan klippte jag mig hos en jätteduktig frisör, Jessica. Det blev faktiskt bra, i alla fall ofixat. Sen vet jag inte hur det kommer se ut när jag fixar det, haha. Kanske blir as fult.




När jag kom hem hade jag fått ett offlinemeddelande från underbaringen. Jag blev så överlycklig av det. Jag är så kär i dig...<3

För övrigt har jag feta sår på armarna nu. Riktigt goa sårskorpor ;) Men det är mysigt att dra av dem faktiskt. Lite som terapi.
Och imorgon ska jag till psykologen, och nästa vecka ska jag röntka hjärnan.
Jag måste fylla i schemat jag fått av psykologen om mitt mående, det har jag inte gjort trots att jag skulle gjort det varje dag i en vecka. Orka liksom?

Åh, jag vet inte vad jag känner. Jag är lycklig, ledsten, nglad, arg, trött och allt möjligt.
Men det var en bra dag i alla fall.
Speciellt när jag läste offlinemeddelandet.

***********@hotmail.com skickat 2009-08-30 23:37:
omgomg o:
fett gullig är du bebe!
åh, vill träffa dig snart igen :c <3




I'm inlove with you baby
Hold my hand tonight
I'll kiss away your pain
And make everything alright
<3
Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Nuu vill vi se håret ! <3

Emma

lägg ut bild på håret? :3

åh, det är så hemskt när djur dör, man vet inte vart man ska ta vägen :<

Bambi

Dagen var nice & jag kommer snart att se hur ditt hår är! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info