Nu du tamejfan.

LALALALALALALALLALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Jag kan sjunga, jag kan gråta. Men varför är tamejfan en jävligt bra gåta.
Burn är gott och hippityhoe, nu har du smakat Arne Weises ko >:


Yeah well jag skriver nu, för det sticker i mina ögon av amoniak.
Jag färgar håret. Brunt.
Det skulle bli "guldbrunt" men nu har det suttit i ca en kvart och ser typ svart ut, omg.
Jag vill inte ha svart. Svart är mainstream. Mainstream är rabies.
Jag och Bambi har rabies. Därför är vi awesome.

Jag åker till Göteborg på söndag. Imorgon tvingas jag med till Tommys barnbarns 4 års kalas. Fan vad tråkigt, jag kommer dö.
Hittade ingen yo yo keps idag heller, så jag ska kolla i Göteborg samt fråga ut min brur vart hon köpt sin nya keps :O
Den är snygg, aight.

Igår designade jag ett linne. Eller alltså jag målade på det. Revben på framsidan och på baksidan står det "Ichmed Shalal". Ska ta bild på det imorgon eller så, samt på mitt nya hår som jag inte vet hur det kommer bli.
Jag var lite rädd först, att det rosa inte skulle färgas, men det verkar ordna sig. Tur det!
Och jag har så jävla ont i ryggen. Döööööö onda kaktus snor rygg.


Ikväll ska jag och Kimona tvinga mamma och Tommy att se Frostbiten med oss, för den är fett rolig och jag dör typ av skratt. Haha så jävla kul :D
Vi har chips och godis och lalalalalaa jag kommer bli tjockisare än jag redan är (vadå ha konstig grammatik?)
Jag orkar inte vara normal, mööh!

Nu ska jag ta ett glas vatten och ta den sista (!) penicillin tabletten jag har! WOOH PARTEYY!

Hej för nu.
Bambi

HAHA, du verkar smått glad.

Jag köpte min nya keps på marknaden som var under fallens dagar. Dock är kepsen för stor & jag ska sy in den lite snygg, för att den MÅSTE passa!

Jag har dina 250kr här, så när vi ses (when ever that is), så får du pengarna (:

Kanske på måndag om du är tillräckligt frisk? :O




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info