Låt blodet färga din hud

Time for the tears of regret
What I've done I can't forget
Forgive me darling, for I have failed



Äta macka. Logga in på datorn.
Så var det i alla fall planerat. Istället somnade jag efter jag ätit mackan, och sov i fyra timmar.
Mina sömntabletter hjälper inte,  jag saknar faktiskt Theralen lite grand. Då somnade jag i alla fall, och så slapp jag drömma. Med circadin drömmer jag, när jag väl somnar, och det är inga snälla drömmar.
Som nu... Jag drömde om honom. Igen. Jag grät i sömnen, för när jag vaknade var det blött och mina ögon är röda än.

Jag är så ledsen,
jag tror jag älskar dig.
En gång hade du säkert velat höra det,
men jag var för dum att förstå

Nu har tiden haft sin gång,
men än är du i mina tankar.
Jag kommer aldrig glömma dig,
oavsett vad, du gör så mitt hjärta bankar.

Jag blir galen, bloggen. Det är allt jag tänker på. Överallt, han han han.
Jag vet att det var fel. Men jag visste ju inte. Han sa aldrig.
Jag förstod inte.
Förrän det var för sent.

Hugg till i hjärtat med blanka dolkar
Låt blodet färga din hud.
Känner du smärtan som ekar i kroppen?
Känner du ånger nu?


Bambi

- skribent på http://bambifuckface.blogg.se/

Jag hoppas att det löser sig mellan er två ):

Du förtjänar att må bra och vara lycklig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info