Ett sista inlägg innan psyket.


Mörkret tränger närmre inpå. Det sista ljuset släcks.


Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi
Jag saknar Bambi


Klockan sex ska jag vara där ikväll. Nu har jag duschat och packat och gråtit.
Mamma hoppas jag bara behöver vara där veckan ut, men det beror på vad personalen anser.
Skolan börjar ju snart, och då vet jag med säkerhet att jag inte behöver vara där...
Men det gör så jävla ont inuti att vara borta från allt och alla. Jag saknar att träffa folk, det var fan över en månad sedan jag träffade någon annan än psykpersonal och sjuksköterskor!
Jag kommer sluta upp som en jävla ensam afghan.

Nej, nu ska jag gå och platta håret, sminka mig och byta om. Och gråta lite till.
Det är psykets fel att jag mår sämre. Det måste det vara.
Bambi

JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info