Björn.



Haha jag ser helt psycho ut, bloggen.
Typ spärrar ögonen i kameran, mööh.
Och så ser man min mobbade egenklippa lugg. ROFLOL.

Men det är finare IRL faktiskt. Jag blir aldrig bra på bild, sadly. Men å andra sidan, är man inte fin annars kan man väl omöjligt bli det på bild heller?

På måndag, tisdag och onsdag ska jag vara med brur och vi ska fota! :D
Blir några nya grungebilder, och så ska vi fota till tröjor vi ska designa med Bambi & Ichmed! Så kul!

Nu ska jag åka iväg till kalaset och ha tråkigt, men ikväll ska jag in  på datorn och imorgon åker jag till Göteborg och letar yo keps och fotar. Awesome!

Hej för nu, tudeluou!
Emma

ditt hår blev väldigt fint! :D din tröja är extremt snygg oxå ;3

ser fram emot att se era bilder, de brukar bli bra. Ni är duktiga! :'D <3

Bambi

Du passar i brunt hår (:

Btw, vi måste beställa tryck-papper! D:

Amanda

Det blev ju bra! :D

a-angie @ bdb

måste bara säga att du är sjukt stark som vågar skriva om ditt liv såhär öppet på bloggen, det är det inte många som vågar.

snygg är du med!

stå på dig, kram agnes



(ps. mitt bdb-lösen är hejdu - FANTASI, jag vet!!)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info