Anti-psykos medicin, skola och photoshop

Photobucket


Hej bloggen, våra vägar möts åter igen.
Dagen var kanoners, för det mesta i alla fall.
Hade satt alarmet på kvart i sex i morse, men inte ringde det, så mamma väckte mig kvart i sju och jag blev stressad som fan. Hann inte med den planerade bussen, men kom i alla fall och mötte Bambi vid pressbyrån ca kvart över åtta.
Vår promenad mot skolan var rolig och vi pratade och skrattade som vi alltid gör :)

I skolan var det film på schemat, något med "National Center" eller något hette den, tror jag. Riktigt mysko var den, men ändå tycker jag nog budskapet var lite bra gömt sådär, snyggt. Och klippen var snygga och effekterna. Sen gillar jag även att filmen visade att hela världen har samma rytm, vi utnyttjar den bara olika. Jag tror inte så många förstod budskapet med filmen, fastän det egentligen är rätt uppenbart bara man tänker efter. Kanske är det filosofen inom mig som gör det lite extra lätt att tolka saker, eller så har jag lyssnat för mycket på Tomas Di Leva.


Efter skolan bar det hem det Bambi där vi spelade in vår ett år gamla rap låt som saga. Vi ska lägga på vår fantastiska signaturmelodi i bakgrunden, så vi hoppas folk kommer gilla den lika mycket som vi gör. Det var dock väldigt svårt att hålla sig för skratt, för hela texten är helt lol och oseriös, som vi ungefär.

Klockan tre hade jag tid hos BUP med både psykologen och läkaren. De har skrivit ut anti-psykos medicin för de anser mig vara psykotisk, schizofren, djupt deprimerad, icke kababel till att ta hand om mig själv, destruktiv, impulsiv, en fara för mig själv, borderline offer och mer därtill.
De tror jag ska ta livet av mig hela tiden, men ärligt, det har bara hänt typ 15 gånger, och jag lyckades nästan bara typ tre av de gångerna. Så direkt allvarligt är det inte.
BUP samtalet gjorde mig sur och grinig, så jag photoshopade mig bättre igen. Nu pratar jag med Bambi och Adam på msn, och hör mamma och Tommy spela musik. Kimona kom in på polisförberedande utbildningen och jag är glad för hennes skull.
Nu ska jag sluta blogga, men kommentera gärna.
Förresten är bilden där uppe den jag redigerade idag.
Bambi

Tyckte att delen där hon kvinnan - fd porrstjärnan pratade var lol. Liksom, ofta man stönar mitt i en film? xD



Det var roligt hos mig & BUP suger >:

veronica

Grym bild!:)<3

Amanda

- skribent på http://p

Den där bilden var cool! :D

Tycker den är chill, fast jag trodde jag var galen när jag såg att bilden blinkade åt mig först. Haha, sen insåg jag att det var en animation ;o




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info