Lycklig

Två dagar i rad som varit felfria. Inte ens Patriks patetiska självmordsmeddelanden och anklagelser om att jag tagit ifrån honom ljuset kan göra mig depp. Jag mår bra. Jag är lycklig nu.
Och jag är nog på väg att bli kär. Riktigt kär, inte bara intresserad. Det känns så. Och det känns mysigt :3

Fotade med Bambi idag. Fina bilder! Sjukt bra, allt är så bra nu. Hoppas det alltid förblir såhär!

Nu ska jag chatta med Adam och dricka upp min cider. Ha det <3





(23:51) ♥ THaTFuCKiNGaDa:jag ville ha mer pussar förra gången :(
(23:51) ♥ THaTFuCKiNGaDa:<3
(23:51) [Emelie]:du menar nästa gång? x)
(23:51) ♥ THaTFuCKiNGaDa:nej förra gången xD
(23:51) [Emelie]:hahah men.. jag fattar inte nu xD *seg*
(23:52) ♥ THaTFuCKiNGaDa:nvm xD
(23:52) ♥ THaTFuCKiNGaDa:mm!
(23:53) [Emelie]:haha men.. okej xD haha. En random fråga? x)
Brukar du pussa folk du träffar? x)
(23:58) [Emelie]:vem är det nu som segar? ;D
(23:58) ♥ THaTFuCKiNGaDa:oj sry hej ;D
(23:58) ♥ THaTFuCKiNGaDa:om jag brukar pussa folk jag träffar?
(23:58) ♥ THaTFuCKiNGaDa:brukade pussa vissa av mina killkompisar innan, men icke längre
(23:59) ♥ THaTFuCKiNGaDa:vf undrar du? xD
(23:59) [Emelie]:ne bara undra om det var ngt du gjorde med alla typ eller om .. ah xD jag ve'ne.. Du gjorde det med folk du tyckte mer eller mindre om eller hur man ska säga D: ehhe.. :'$
(00:01) ♥ THaTFuCKiNGaDa:jag skulle iaf inte pussat dig om ja tkte du va ful! :O
(00:01) ♥ THaTFuCKiNGaDa:sen vet jag inte, jag kanske är lite intresserad av dig(A) ;O ;$<33
(00:03) [Emelie]:aw <3kanske eller tror du det? <:
(00:06) ♥ THaTFuCKiNGaDa:tror det ^^ <3
(00:06) [Emelie]:*__*
wow *dör*
(00:06) ♥ THaTFuCKiNGaDa:wot?
(00:07) [Emelie]:jag dör för.. *___* liksom omfg i så fall :O
alltså typ äkta happyface, dör av överdos av smile ehehe :'$
(00:12) ♥ THaTFuCKiNGaDa:NAWW :D hihi jag ler också just nu ^^<3
(00:13) [Emelie]:aw <:
Jag ville hålla dig i handen typ när vi satt där på muren men jag vågade inte xD
(00:20) ♥ THaTFuCKiNGaDa:naw :3 <3333
(00:20) ♥ THaTFuCKiNGaDa:saknar dig som fan och vill va med dig nu :D
(00:25) [Emelie]:aw<3 jag längtar som bara den tills vi ses faktiskt. Jag vet inte varför men jag kände faktiskt (pinsamt att säga det och det är helt weird men ändå, det är sant) att jag gillade dig redan med en gång jag såg dig stå framför mig xD
sen hade jag redan innan dess varit typ.. intresserad av dig efter att vi snackat lite här på msn å bdb :'$
Jag vet inte hur jag ens vågar säga detta till dig D:
Men så ligger det till :)<3
(00:27) ♥ THaTFuCKiNGaDa:naw, fan va gullig du är och va glad jag blir när du säger det :')
jag kände att jag typ gillade dig när vi va med varandra <3



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info