Lost for words























Allt fuckar sig. Jag orkar inte. Trots glädjen den senaste tiden har Molnet ständigt mumlat i bakhuvudet på mig. Idag släpptes helvetet löst inuti mig. När mamma tog transportburarna med mina älsklingar försökte jag hålla kvar dem men det gick inte. De stängde dörren och åkte iväg till veterinären. Kvar satt jag ensam på golvet och skrek. Tårarna rann likt floder längs mina kinder. Jag skrek och skrek och skrek. Snälla kom tillbaka? Jag behöver er ;___;

Sen krossades mitt hjärta för andra gången idag. Kärlek är hemskt. Jag tål den inte. Adam gillar mig inte på ett sådant sätt. Det är han i alla fall osäker på. Fan.... <//3

Jag vill dö. Jag vill inte mer. Jag klarar mig inte utan mina älsklingar, klarar mig inte... Det är dem som fått mig att kunna stå ut såhär länge. På sista tiden har även Bambi varit en enormt stor del till att jag orkat. Nu är en del av det som höll mig kvar borta, det är så tomt. Jag vet ingenting längre.
Det här är hemskt.

Och jag gråter. Hur kunde jag ens tro att en så perfekt människa som Adam skulle kunna gilla den fula, tjocka och äckliga Emelie? Hah! Patetiska svin. Jag är fan helt störd som ens kunde tro det. AOGTNAONZOA <//3
Bambi

Emelie då ): <3

Kärleken kan dra åt helvete, vi klarar oss bättre som singlar, det vet du, för vi har snackat om det.

Dina katter kommer alltid finnas hos dig, även om du inte kan hålla om dig.

Och jag? Jo, jag kommer alltid finnas vid din sida, oavsett vad. Och vet du vad? Jag kunde känna just dina tårar rinna ner för mina kinder när jag var med alla ute på stan.



Hoppas att det blir bättre. <3

nellie<3

JAG FINNS ALLTID FÖR DIG kan aldrig säga det för många gånger

<3

dom kommer alltid finnas hos dig . även om de kanske inte kan vara precis brevid dig! :*



ska försöka hjälpa dig så det blir bättre<3

DU ÄR INTE FUL ELLER ÄCKLIG!

Victor <33

Säg inte så <3

Glad att jag funnit dig. Kommer aldrig lämna din sida <3



och Adam. FUCK YOU. Sluta såra den här grymt underbara tjejen. Jag blir arg.



pussgumman<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info