Stress


Nu inför jul blir allt så stressigt, man ska köpa julklappar som är fina men endå passar in i ens ekonomiska plan, och man måste köpa födelsedagspresent till storasyster som fyller år endast fyra dagar innan jul, och man ska dekorera hemmet, baka och spendera mer tid med familjen plus att man som vanligt ska klara av skola och fritid.
Det blir för mycket, i alla fall för mig. Nu har jag åkt på en slags konstig förkylning också, jag är inte täppt, inte snuvig eller sådär, men jag har så himla ont i halsen att jag inte ens kan öppna munnen. Kul.
   Trött är jag också nu såhär framåt kvällen, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har redan laddat upp dagens bilder på bilddagboken, ändrat layout på mitt bands blogg och så kollat myspace. Kanske borde vara en stund med familjen?
Det får nog bli så.
Jag har så jävla ont i halsen alltså, och nu börjar även huvudet haka på. Suck!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info