Slit sönder mitt hjärta


Jag fick just veta något som krossade mitt hjärta.
En av mina så kallade vänner, Mattias, skrev ett gästboksinlägg till mig på bilddagboken.se och skrev följande;
"Jag och de andra kommenterar inte dina bilder längre eftersom de bara handlar om
 hur dåligt du mår och det låter så sympatisökande att det inte är roligt att läsa."
Så de bryr sig mer om rolig läsning än om sin väns liv? Vilka fantastiska vänner man har!
Nej vet du, jag ska fan visa dem, de har ingen rätt att behandla mig såhär. Jag är inte deras underhållare,
jag trodde jag faktiskt betydde något för dem men det gör jag ju tydligen inte. Jävla svin!
Jag kastar iväg mitt busskort rakt in i väggen och vill bara skrika rakt ut, men eftersom alla i familjen är hemma kan jag inte så jag tiger. Ikväll kommer känslorna ut, då ska jag skära djupt. Annars kommer Molnet hinna ikapp mig och då kommer han att tortera mig med sina hån om hur ensam och värdelös jag faktiskt är, nu när jag fått det konstaterat. Helt jävla ensam, inte en själ bryr sig. Jag är bara underhållning.





NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info