Want to play?



Jag såg på SAW III igår, den var bra. Slutet var lite udda dock, fast ändå bra.
Jag önskar ibland att jag också kunde kidnappa folk, sätta i ordning en massa fällor och säga;
"I wanna play a game."

Fick sånt där besök igår igen, av Molnet. Två gånger. Första gången var på bussen när jag åkte hem, då visade han en syn där han halshögg mig. Det var så verkligt, precis som alltid, att jag hoppade till när hugget nuddade min hals. Usch, jag hatar det. Sedan visade han sig inatt också, och jag kunde som vanligt inte sova med honom omkring, så det var helt enkelt bara till att blöda, och sen skulle han försvinna. Det tog lite tid denna gång, han stirrade på mig. Det är inte likt honom, han har förändrats de senaste gångerna. Undrar vad som pågår?
Jag kände ingen lust att skära djupt så jag skrev bara in min favoritreplik från SAW;

"I wanna play a game. "

Do you?
Anonym

jag undrar vad som förigår i din hjärna.

jag undrar varför du tar avstånd.......

jag undrar varför du skiter i att lyssna på mig när jag behöver prata ut om mina problem...

jag undrar varför du uppför dig som att jag va nån som ville dig nått ont..........

jag undrar varför du inte skulle bry dig fall jga tog livet av mig............

jag undrar varför jag inte betyder nått för dig längre........................ </3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info