Fuck off and die, motherfucker

Så trött på er. Vadfan vill ni?
Orkar inte med ert jävla patetiska och idiotiska sätt att vara.
Ni säger i ena stunden att ni bryr er, och att jag alltid kan berätta för er om allt som händer, men å andra sidan klagar ni på mig, ignorerar mig, skriver tykna kommentarer och klankar ner på hur jag är. Vilka bra vänner ni är!
Jag hatar er just nu. Ni har totalt slutat bry er om mig. Dö.

Jag mår piss. Igår bröt jag ihop, ville bara dö. Grät som fan och gjorde hela Benjis hår blött med mina tårar. Ville bara hem och skära upp armarna utan att bry mig om något annat. Jag ville bara dra rakbladet så djupt ner det kunnat gå så att blodet forsat ut. Jag ville, jag tänkte, men sen hindrade jag mig. Det är snart jul, och jul betyder finkläder. Jag kan inte ha massa sår på armarna när släkten ser, det går inte. Mamma får inte veta, Kimona får inte veta, Tommy får inte veta. Ingen får veta! Jag måste låta armarna läka så gott det går, även fast det är svårt och jag har abstinens efter att slita upp huden. Jag måste, jag måste. Men fan, det går inte. Jag får inte.

Tårarna rinner ner, jag känner mig hjälplös. Vad kan man förvänta sig? Jag är patetisk, ett vrak. Jag vill bara dö, men jag kan inte för jag har så mycket kvar att se fram emot. Jag ska bli musiker, jag ska slå stort med bandet. Vi ska bli bäst och få massa pengar, flytta till L.A och så ska jag köpa en massa Hello Kitty saker, köpa allt jag vill ha från Hot Topic, Shock och X-Plosion, ta snakebites och mouche och bli smal och vacker. Ja, det är saker att se fram emot, och jag lever för de små sakerna. Och så Benj såklart, honom kan man aldrig sluta leva för <3

Nu måste jag sluta skriva, för jag måste se på Wallander, men jag bloggar mer snart. Puss
Benj

mah <3 d gör inget att mitt hår va blöt. d kändes bara myssigt när du stod där å grät. d e bra å gråta ur sig allt iblan <3

du e inte patetiskt! du e far away från d <3

alla har vi kriser i livet ;) se d från den ljusa sidan...dina monster kansken försvinner så snart du fyllt 18 :) d e ett tag kvar..I know..men endå inte så långtid kvar <3<3 jag älskar dig. jag kan inte heller leva utan dig <3

Bambi

Du är fin som du är, och dom är inga bra vänner om dom klagar. Du kommer klara det, jag tror på dig! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info