Eyes on the prize, eyes on the prize, eyes on the ....



Jag klarade mig så bra hela förra veckan. Ingen mat förutom de där 2 dl med fil mamma tvingar i mig varje morgon samtidigt som hon stirrar på mig och läser tidningen, var och vartannat.
Helgen blev en katastrof dock, eftersom vi alltid äter middag tillsammans hela familjen då. Jag tvingades äta, och jag ville bara spy. Men jag kan inte spy av mig själv, inte ens om jag stoppar fingrarna i halsen. Jag blir bara äcklad och det enda som kommer upp är slemm.
Från och med igår har jag börjar cykla på vår motionscykel minsst 4 km varje dag, tillsammans med att endast äta 2dl fil om dagen.
Jag måste klara det, jag måste gå ner till 45. Jag är äckligt tjock.
Eyes on the prize<3
Snälla låt mig bli så smal ;___;
Jag har 15kg kvar, sen är jag där!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info